Sunday, January 24, 2010

Tolonglah Wahai Wanita:Rayuan Seorang Lelaki

Boleh dikatakan setiap hari saya berperang dengan nafsu, sakit jiwa dan mental dibuat nyer, tak tau sampai bila dan sampai mana boleh tahan. Nak dimudahkan cerita, boleh dikatakan setiap hari hidup ni berhadapan dengan perempuan-perempuan yang menghairahkan depan belakang kanan kiri (celakalah keatas kamu!!!).

95% jiwa memberontak nak melakukan seks bebas/zina.. 5% jer tinggal sebab takut nanti Allah marah dan sebab kerana aku orang Islam, nasib baik Islam tak bagi. Jalan kearahnyer cukup mudahhhh, sangat mudah bagi saya, tak payah rogol-rogol atau paksa atau bayar. Free sahaja, dah macam-macam strategi saya gunakan untuk penjarakan nafsu ini, sampai membuat perintah berkurung tak payah keluar rumah tapi mana boleh setiap hari, mesti juga kena keluar pergi kerja.

Secara jujurnyer sebahagian orang perempuan zaman sekarang dah melampau!!!! berpakaian melampaui batas tanpa segan silu. atau ada perasaan malu, saya ni orang lelaki kalau disuruh pakai seluar pendek celah kangkang berbaju singlet pergi ke tempat khalayak ramai pun tak sanggup.. maluuuu.. tapi ada orang perempuan yang sanggup pada masa kini mana pegi hilang malunyer aku pun tak tau... menyusahkan akuuu...

Tanpa segan silu saya menaip, kekadang diri terpaksa menumbuk sepak terajang pintu atau bantal maki hamun nyumpah serapah nak meredakan nafsu.. bagi penatt... kalo dah kluar dari rumah mau terbeliak bijik mata... lagi-lagi kalo time nak gi atau balik kerja.. adehhhh!!!

Kepada kaum perempuan aku merayu tutuplah aurat muuu.. tutup setutupnyerrr. . kasihanilah aku yang terpaksa berperang setiap hari oleh dek kerana perbuatan kamu... tolongglahhh. .. aku bukan orang warakk.. aku bukan orang alim ulamak.. aku hamba Allah yang biasa.. tak tau sampai bila aku mampu bertahan..

12 comments:

blueCITY said...

salam

betul betul betul
setuju setuju setuju

wahai lelaki
jagalah pandanganmu
jagalah isteri2mu,anak2 perempuanmu, jaga lah ibu2 mu, jagalah kakak, adik2 perempuan mu..

aNySs said...

btl3...
cume s'glintir je yg msh b'pgg pd agame...
hrp2 kte t'msk dlm golongan 2..amin:)

Akikazu Aizawa said...

wsalam..

mnde ni sume ikut individu but yg terseksa kaum lelaki la.. hahaha.. trpaksa menanggung mnde2 tu.. :D

Akikazu Aizawa said...

InsyaAllah,myb dlu zaman² gelapkan.. so skrang kne lah tanam azam baru tok berubah.. :) Allah takkan mengubah nasib seseorang melainkan dirinya sndiri. :D

hydir said...

hoh .. macam dah tahap kritikal dah ni ..

1. berkahwin boleh mengontrol nafsu kita
2. berpuasa juga mampu mengawal nafsu
3. sibukkan diri dengan kerja
4. hampirkan diri kepada-Nya!

Akikazu Aizawa said...

no.. this untuk peringatan n pedoman kita semua.. not melambangkan situasi. :)

DaHLia said...

dh trend skrg beb...kalo xpakai kang, xikut trend laks..

p/s: i terkecuali ok

Akikazu Aizawa said...

cerita ni untuk dikongsi dgn sume bkn nk menjatuhkan kaum "HAWA".

suraya said...

harus di post kn kt semua pompuan yg xde duit nk beli baju... *wink*

iRfan Johan said...

ye..btol tue. tutup lah aurat tue...good2! :)

azana said...

saya setuju dengan hydir...

pendukung ekonomi ummah said...

perempuan yg dedahkan dot dot tu, sebab dorg nak berbangga ngan kecantikan dorg.
tp yg aku peliknya, yang gemok gedempol, hitam legam pon ada hati nak dedahkan dot dot.
apa kejadah dorg nak memalukan diri?haih~